نه آبی نه خاکی ...

نه آبی نه خاکی ...

به آسمان که رسیدند رو به ما گفتند : زمین چقدر حقیر است آی خاکی ها...
نه آبی نه خاکی ...

نه آبی نه خاکی ...

به آسمان که رسیدند رو به ما گفتند : زمین چقدر حقیر است آی خاکی ها...

سنجش عملکرد

پسر کوچکی وارد داروخانه شد . کارتن کنار در را به سمت تلفن هل داد . بر روی کارتن رفت تا دستش به دکمه های تلفن برسد . سپس شروع کرد به گرفتن شماره ای هفت رقمی.

مسئول داروخانه متوجه پسر بود و به مکالماتش گوش می داد . پسرک پرسید : خانم می تونم خواهش کنم کوتاه کردن چمن های باغچه تون رو به من بسپرید ؟ زن پاسخ داد : نه ، کسی هست که این کار رو برایم انجام می ده .

پسرک گفت : خانم من این کار رو نصف قیمتی که اون فرد می گیره براتون انجام می دم . زن در جوابش گفت که از کار اون فرد کاملا راضیه .

پسرک بیشتر اصرار کرد و گفت : خانم من پیاده رو و جدول جلوی خونه رو هم براتون جارو می کنم . در این صورت شما در یکشنبه ها ، زیباترین چمن رو در کل شهر خواهید داشت .

مجددا زن پاسخش منفی بود .

پسرک در حالی که لبخندی بر لب داشت ، گوشی را گذاشت . مسئول داروخانه که به صحبت های او گوش داده بود ، به سمتش رفت و گفت : پسر جان از رفتارت خوشم اومد ! به خاطر این روحیه ی خاص و خوبی که داری ، دوست دارم بهت کاری بدم .

پسر جواب داد : نه ! ممنون ! من فقط داشتم عملکردم رو می سنجیدم ! من همون کسی هستم که برای این خانم کار می کنه !

نظرات 4 + ارسال نظر
مریم جمعه 27 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 21:37 http://www.sooskesiah.blogsky.com

سلام عزیزم
هروقت بهم ایمیل زدی خبرم کن

مریم شنبه 28 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 19:40 http://www.sooskesiah.blogsky.com

سلام
مطلب نازی بود
یه مطلب جالب گذاشتم خوشحال میشم بیای بخونی

سلام گلم . ممنون . باشه میام .

پروفسور جمعه 17 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 14:34 http://happy.iran.sc

کل داستان قشنگ بود!

رفته بودم مشهد, چند روز پیش برگشتم!
برای شما هم دعا کردم.

این بهترین سوغاتی بود برام ! دستت درد نکنه ماه من !

زهرا شنبه 25 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 11:43 http://www.yas-20.blogfa.com

سلاممممم دوست عزیزمممم حتما خوشحالم میشممم لینکم کنییییی منو با اسم سراب بلینک

باشه ! خوشحالت می کنم !

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد