نه آبی نه خاکی ...

نه آبی نه خاکی ...

به آسمان که رسیدند رو به ما گفتند : زمین چقدر حقیر است آی خاکی ها...
نه آبی نه خاکی ...

نه آبی نه خاکی ...

به آسمان که رسیدند رو به ما گفتند : زمین چقدر حقیر است آی خاکی ها...

سالروز زمینی شدنت مبارک ... راستی از ونوس و مریخ چه خبر !؟

الفبا برای سخن گفتن نیست

برای نوشتن نام توست

اعداد پیش از تولد تو به صف ایستاده اند

تا راز زاد روز تو را بدانند

تولدت مبارک داداشی!



این کیکا هم مخصوص مهندسا هستن! وا3 تو!

20 سالگیت مبارک آقای مهندس


قول می دهم که آسمان شوم...



مثل نامه ای ولی
توی هیچ پاکتی
جا نمی شوی

جعبه جواهری
قفل نیستی ولی
وا نمی شوی

مثل میوه خواستم بچینمت
میوه نیستی ستاره ای
از درخت آسمان جدا نمی شوی

*

من تلاش می کنم بگیرمت
طعمه می شوم ولی
تو نهنگ می شوی
مثل کرم کوچکی مرا
تند و تیز می خوری
تور می شوم
ماهی زرنگ حوض می شوی
لیز می خوری

*

آفتاب را نمی شود
توی کیسه ای
جمع کرد و برد

ابر را نمی شود
مثل کهنه ای
توی مشت خود فشرد
آفتاب
توی آسمان
آفتاب می شود
ابرهم بدون آسمان فقط
چند قطره آب می شود
*
پس تو ابر باش و آفتاب
قول می دهم که آسمان شوم
یک کمی ستاره روی صورتم بپاش
سعی می کنم شبیه کهکشان شوم

*

شکل نوری و شبیه باد
توی هیچ چیز جا نمی شوی
تو کنار من کنار او ولی
تو تویی و هیچ وقت
ما نمی شوی

سارای عزیز ، عاشقانه ای سروده ایم ، تقدیم به تو !

سارای عزیزم !

تولد تو ، تولد دوباره ی لبخند است !

تولد دوباره ی عشق است !

تولد دوباره ی زندگیست !

و کیست که از تولد لبخند و عشق ، خوشحال نباشد ؟

تولدت مبارک مهربانِ دوست داشتنی !

دوستت دارم !

زهرا



تحفه ای یافت نکردم که فدای تو کنم              یک سبد عاطفه دارم همه ارزانی تو !


نه آبی نه خاکی ...


دلم شدیــــــــد گرفته ...

دلم تنگ شده ...

برای کسی که تا حالا ندیدمش

ولی حس می کنم خیلی دلتنگشم...

ادامه مطلب ...

کریسمس مبارک !



پیشنهاد هدیه کریسمس :
برای دشمن خود : بخشش
برای رقیب : تحمل
برای دوستانت : قلبت
برای خودت : احترام
کریسمس مبارک

ادامه مطلب ...