جدول قیمت لمینت و کامپوزیت دندان ثابت و متحرک در جهان و ایران ویزه عید 1403

کانتورینگ کامپوزیت متحرک اسنپ اسمایل چیست روکش دندان اسنپ اسمایل دوپکا کجا بخریم

جدول قیمت لمینت و کامپوزیت دندان ثابت و متحرک در جهان و ایران ویزه عید 1403

کانتورینگ کامپوزیت متحرک اسنپ اسمایل چیست روکش دندان اسنپ اسمایل دوپکا کجا بخریم

چگونه لمینت متحرک دندان را استفاده کنیم + طریقه قالب گیری درست محصول در خانه 2024

لمینت متحرک دندان نسل جدید لمینت ها میباشد طبیعتا این نوع لمینت متحرک برای آن دسته از افرادی ساخته شده که توان هزینه های سنگین را ندارند و انهایی که دوست ندارند دندانشان تراشیده شود و یا انهایی که فقط دوست دارند در میهمانی ها دندان سفیدی داشته باشند که این محصول در حال حاظر در بیشتر فروشگاهای معتبر دندا مثل امازون قرار داده شده که مدل دیگری هم وجود دارد که در لابراتوار دندانسازی ساخته میشود که امروز میخواهم در این مقاله به ان بپردازیم.

 

 

 

لمینت متحرک دندان چیست و چه نقشی برای دندان دارد

 

 

 

لمینت متحرک دندان چیست و چه نقشی برای دندان دارد :

 

لمینت متحرک اسنپ  اسمایل یا تورا سمایل یا سواسمایل که به عنوان محافظ دندان استفاده می شود، مورد علاقه بسیاری از طرفداران قرار گرفته است. این محصول کیفیت ساختاری بسیار بالایی دارد و به حفظ زیبایی آن کمک می کند. همه ما می دانیم که دندان های شما یکی از مهم ترین اجزای صورت شما هستند و اگر برای زیبایی دندان های خود ارزش قائل باشید، اعتماد به نفس شما نیز افزایش می یابد. با خرید لمینت متحرک لبخند واقعی ساخته شده به رنگ دندان طبیعی می توانید در مراسم، مهمانی ها، مجالس شرکت کنید.این محصول شامل خمیر و قالب است که باید در خانه همانند فیلم های اموزشی برای خود لمینت بسازید

 

 

بهترین گزینه برای انهایی که توان خرید لمینت های چند میلونی را ندارند

 

 

 

بهترین گزینه برای انهایی که توان خرید لمینت های چند میلونی را ندارند: 

 

اگر دندان های نامنظم،  یا کدر دارید، می توانید از لمینت متحرک استفاده نمایید تا به راحتی این موارد را بپوشانید و استفاده از آنها را بسیار آسان کنید. می توانید بدون نگرانی از هزینه های دندانپزشکی در کمترین زمان از آن استفاده کنید. زیبایی آن متعلق به شماست و حفظ آن با دستان خودتان قابل انجام است انی محصول بسیار ارزان قیمت است که طبق جستجوی ما لمینت متحرک در فروشگاه خرید لمینت متحرک دندان دوپکا صد تومان است و در لابراتوار بالای 5 میلون البته لمینت لابراتوار کیفیت بالایی دارند و بخاطر همین گران تر هستند. این لمینت متحرک از جنس رزین  بوده و به آناسنپ اسمایل  نیز گفته می شود. اصل یک پوسته نازک  بعد قالب گیری شکل میگیرد به قطر 0.5 میلیمتر است که دو برابر ضخامت یک پوسته تخم مرغ را دارد. 

 

 

مزیت استفاده از اسنپ اسمایل چیست

 

 

مزیت استفاده از اسنپ اسمایل چیست:

 

این محصوا می تواند دندان های زبر و کج، لب های پر یا شکسته و حتی فاصله بین آنها یا از دست دادن دندان ها را بپوشاند.برای کسانی که شرایط خوبی برای دریافت ایمپلنت ندارند انتخاب خوبی خواهد بود. مقاوم در برابر ضربه و بادوام دهان برای کسانی که دندان های کج بزرگی دارند و اصلا از فرم دندان های خود راضی نیستند بسیار سبک است دندان های زرد و بد برای کسانی که نمی خواهند پول زیادی خرج کنند

 

 

معایب  اسنپ اسمایل چیست



معایب  اسنپ اسمایل چیست:

 

اولین معایب این محصولات عمر کوتاه است است و دائمی نیست متاسفانه در برخی سایت ها فروشنده های سود جود عمر محصول را حدود 10 سال یا حتی دائمی ذکر میکنند البته لمینت های لابراتوار شاید این عمر را کنند اما لمینت های خانگی هر مارکی که باشد شاید حدود 2 سال عمر مفید داشده باشد معایب بعدی این است که با لمینت متحرک غذا نمیشود بخورید و هرگز نباید غذای داغ مثل اش یا چای بخورید معایب دیگر این است که فقط باید در مواقعی که نیاز است ان را روی دندان قرار دهید و اگر قالب گیری درست نباشد میتواند به دندان شما اسیب وارد کنید.


 

فرق لمینت خانگی و لابراتواری چیست

 

 

 

فرق لمینت خانگی و لابراتواری چیست:

 

خب ما دربالا توضیحات مفصلی در مورد لمینت متحرک گفتیم که اینجا باز هم خلاصه میگوییم که لمینت خانگی را باید شما قالب گیری کنید و جنس خمیر ان هم با لابراتواری متفاوت است اما در مورد لمینت متحرکی که در دندان سازی ساخته میشود جنس درجه یک بودن خمیر ان است و شما هیچ دخالتی در ساخت ان ندارید و فقط باید برید مطب و قالب گیری را انجام بدهید و بدون دردسر است که طبیعتا قیمت بالایی هم خواهد داشت.

  

 

نحوه قالب گیری درست لمینت متحرک دندان در منزل چگونه است

 


نحوه قالب گیری درست لمینت متحرک دندان در منزل چگونه است :

 

یکی از چالش های بزرگ بعد خرید لمینت متحرک دندان قالب گیری ان است که پدر همه را در اورده و خیلی ها کلافه میشود که قالب گیری چند شرط دارد تا درست انجام شود ابتدا شما باید اموزش را در فضای مجازی فرا بگیرید و بعد اقدام به قالب گیری نمایید ابتدا خمیر ار در اب جوش قرار دهید وقتی نرم شد ان را ورز دهید تا یک دست شود بعد زمانی که احساس کردید خمیر دیگر داغ نیست و به دندان شما اسیب وادر نمیکرد در قالب بگذارید و خمیر را باید مسوای در همه جهات قالب پخش نمایید و بعد که پخش شد قالب را درفک خود قرار بدهید و فشار دهید زمانی که احساس کردید که قالبشکل گرفت به ارامی قالب را از فک خارج نمایید که طبیعتا بعد از خارج شد خمیر اضافه هایی دارد که باید اضافه ها را جلوی اینه با دقت کوتاه کنید تا خمیر به لثه شما تماس نداشته باشد و اگر ایرادی در شکل ظاهری بود ان را دستی با کمک چاقو و قیچی رفع نمایید و برای واقعی شدن حتما خطوط دندان را زمانی که خمیر سفت نشده با پشت خلال دندان یا سوزون شکل بدهید  البته باز هم به این اموزش اکتفا نکنید و اموزش های دیگر را هم مطالعه نمایید.

 

 

نظرات لمینت متحرک دندان دوپکا

 

 

 

نظرات لمینت متحرک دندان دوپکا :

 

همان طور که میدانید سایت دوپکا یکی از سایت های معبتر خیرید لمینت است که طبیعتا همن خریداران نظرات مثبت و منفی را در سایت ذکر کرده است اما واقعیت این است شما میخواهید لمینتی با قیمت صد هزار تومان تهیه نمایید و نباید توقعاتی همانند یک لمینت ثابت بیست میلیونی از این محصول داشته باشد چون این محصول برای ان دسته از عزیزانی است که توان هزینه های سنگین را ندارد توصیه میشود و همان طور که دربالا گفتیم برای انهایی تمایل ندارند دندان خود را  تراش دهند مناسب است البته شرط این است که قالب گیری را درست انجام بدهید

 

 

لمینت متحرک چگونه است

 

 

 

لمینت متحرک چگونه است :

 

باز هم اگر مقاله بالا را خوانده باشید میتوانید به این سوال پاسخ بدهید لمینت متحرک در صورتی که درست قالب گیری شود گزینه خوبی است البته معایب خاص خود را هم دارد که ما ذکر کرده ایم اما باید بدانید این یک محصول زیبایی است و نباید با ان عذا میل نمایید. 

 

 لمینت متحرک



ایا لمینت متحرک از نزدیک قابل تشخیص است:

طبیعتا اگر کسی نزدیک صورت شما زل زده باشد میتواند تشخیص دهد که لمینت شما گران قیمت نیست اما در فاصله دور خیلی مشخص نخواهد بود چون قرار نیست شما فک خود را کامل باز کنید و همیشه قسمتی از دندان شما مشخص است.




 لمینت متحرک دندان


جمع بندی :


لمینت متحرک یک راه حل زیبایی دندان شما میباشد اما گزینه درمانی نمیباشد حتی برای خوردن مواد غذایی هم مناسب نیست و صرفا یک روشک زیبایی است یعنی ان را فقط زمانی که نیاز باشد باید روی دندان خود بگذارید و بعد از این که از مهمانی امدین حتی در بین راه بهتر است ان را از دندان خود خارج نمایید تا بعدا  در صورت نیاز استفاده شود.


جمع بندی :

ماندگاری لمینت دندان موقت چند سال تعیین شده است

لمینت متحرک دندان مواد بسیار نازک و با ماندگاری بالایی هستند که با کمک خمیر مخصوص ساخته می شوند تا سطح خارجی دندان ها را بپوشانند و با به حداقل رساندن عوارض ظاهر آن ها را بهبود بخشند. همانطور که در فیلم های مختلف مراحل نصب لمینت دندان متحرک  مشاهده کرده اید، شما باید در خانه قالب گیری را انجام بدهید و خودتا شخصا برای خود لمینت بسازید و از ان استفاده نمایید.


ماندگاری لمینت دندان موقت چند ماه است





ماندگاری لمینت دندان موقت چند ماه است :


طول دوره تعویض لمینت یا لمینت سرامیکی بر اساس مراجع علم دندانپزشکی بین  15 سال است و به مراقبت و نگهداری از بیمار و کیفیت درمان بستگی دارد. در مورد لیمنت متحرک فرق دارد این محصولات زیبایی قیمت بسیار پایینی دارند پس عمرشان هم کوتاه تر است و معمولا اگر همیشه استفاده شود عمری حدود یک سال و اگر کمتر طبیعتا عمرش بیشتر خواهد شد پس بستگی به میزان استفاده شما خواهد داشت.




چیکار کنیم لمینت متحرک دندان زرد نشود



چیکار کنیم لمینت متحرک دندان زرد نشود :


خمیر لمینت متحرک دندان همانند دندان شما میباشد و طبیعتا اگر مواد غذایی رنگی استفاده نمایید و بهداشت و شستشو دندان را هم انجام ندهید طبیعتا خمیر زودتر رنگش زرد خواهد شد و کیفیت خود را از دست خواهد داشت بهترین راه این است که مواد غذایی رنگی با این محصول استفاده نشود و سعی کنید در موقع غذا خوردن از این محصول استفاده نکنید و حتما در خانه غذا بخورید و امتحان کنید ببینید اصلا باهاش راحت هستید یا خیر و بعد برای بیرون از خانه استفاده شود  .



ایا لمینت متحرک دندان جنسش همانند لمینت ثابت است:

خیر لمینت ثابت مثل سرامیک یا کامپوزیت از جنس با کفیت است این ونیر ها به صورت تکه تکه روی دندان شما قرار میگیرند و به سادگی از روی دندان شما خارج نمیشوند و قیمت بسیار بالا و کمر شکنی دارند اما  لمینت اسنپ اسمایل قیمتی صد هزار تومانی دارد که نباید این با این قیمت که از بسیاری از مواد غذایی ارزان تر است  توقع لمینت های چند میلیونی لوکس را داشته باشید.




سخن پایانی :


 همانطور که می دانید لمینت متحرک لایه هایی همرنگ با دندان ها هستند که برای اصلاح رنگ یا طرح دندان ها روی آن قرار می گیرند. امروزه این روش به عنوان یکی از ارزان ترین زیبایی دندان به شمار می رود. این روش طراحی لبخند فاصله، شکل، رنگ و شکل بین دندان ها را اصلاح می کند و یا معمولا برای ایجاد لبخند هالیوودی استفاده می شود.