نه آبی نه خاکی ...

نه آبی نه خاکی ...

به آسمان که رسیدند رو به ما گفتند : زمین چقدر حقیر است آی خاکی ها...
نه آبی نه خاکی ...

نه آبی نه خاکی ...

به آسمان که رسیدند رو به ما گفتند : زمین چقدر حقیر است آی خاکی ها...

پست یهویی!!

باید یه جوری برنامه مو تنظیم کنم که هم بتونم تا قبل از امتحانا فیزیو ادراری رو یه دور و نیم زده باشم هم ژنیتال رو کامل بخونم هم فیزیولوژی گوارش رو.(قیافم شده مثل گایتون واقعا حس  میکنم عاشقش شدم نمیتونم بذارمش زمین!!) ژنتیکم که برا کوییزهاش خوندم حله. بقیشم مثل اینا مهم نیس تو فرجه ی خودش میخونم. و هم اینکه بتونم کارای خونه رو انجام بدم و همه ی حجم کار رو نذارم رو دوش مامانم و هم بتونم واسه رسانه به ضبط برسم. هم نامه ۳۱ نهج البلاغه رو تموم کنم. هم اینکه بقیه ی کارایی که داریم رو انجام بدم.
چند تا قانونم دارم. مثلا
تا اخر امتحانا، نقاشی کشیدن ممنوع(از سوم دبیرستان ک خواستم برا کنکور بخونم این ممنوعیت شروع شد!)
زیادی نوشتن ممنوع، سناریوپردازی ممنوع، تا اخر امتحانا سراغ مجله ی عکاسی پرتره های سیاسی و کتاب در کافه ی اگزیستانسیالیستی رفتن ممنوع، اصلا سراغ قفسه ی کتابهای محسن رفتن ممنوع، فیلم های چارلی چاپلین و فیلمنامه های ایبسن و هیچکاک و هرچی رو فلش محسنه ممنوع.
تنها زمانِ چک کردن سایت دکتر امیرمحمدقربانی و وبلاگ رفقا، توی تایم حضورم تو مترو هست. اونم به جز ایستگاه میرزای شیرازی تا شاهد(که اونو باید سرمو از توی گوشی بردارم و به باغهای چمران نگاه کنم و حالمو خوب کنم.)
میمونه اوقات فراغت ها و زنگ تفریحایی که وسط درسهام دارم، که اونا هم اختصاص داره به بغل کردن یوسف و گوش دادن به صدای گیتارش و حرف زدن با محسن و مامان و بابا و داداش بزرگم و هزارتا حرف نگفته که خوشبختانه مجبورم میکنه با خانوادم وقت بگذرونم...

نمیدونم چرا اینا رو به عنوان پست منتشر کردم درحالیکه کلللللی چیزای ب درد بخور تر و بهتر برا انتشار داشتم. ولی حس کردم اینو بگم خوبه، که معلوم بشه اگه پست نمیزارم به معنی این نیس که حرفی ندارم. ب این معنیه که درواقع وقتی ندارم!!


خب. الان میرسم. باید زود این پست گذاشته بشه. :)))
ایستگاه بعد: نمازی...

نظرات 8 + ارسال نظر
:) پنج‌شنبه 7 دی‌ماه سال 1396 ساعت 00:01

سلام
چقدر کار داری!
گوش دادن به صدای گیتار، دیدن باغات چمران و ...

وقتی آدم حرف دلشو میزنه خیلی خوندنی میشه :)

گایتون و بقیه درسا... موفق باشی.

منم خیلی کارا دارم اما برای خودم از این قانونا نذاشتم. بهتره که منم یه سری قانون برای خودم داشته باشم :)

سلام
ممنونم توهم همینطور!
تو هم حرف دلتو بنویس حتما خوندنی میشه!
^_^

شادی پنج‌شنبه 7 دی‌ماه سال 1396 ساعت 14:18 http://shadi-shadi.blogsky.com

الهی عزیزم زهرای فعال خووووودمی عشقی عششششق

خدانکنه شااااااادی جونممممم
وای نمیدونی چه کارای دیگه ای هم پیش اومده
شادی برام دعاکن بتونم کااااامل از پسش بربیام

شادی پنج‌شنبه 7 دی‌ماه سال 1396 ساعت 14:20 http://shadi-shadi.blogsky.com

بی صبرانه منتظر حرفای قشنگت هستم عزییییزم

منم همینطوووووووووووور

شادی پنج‌شنبه 7 دی‌ماه سال 1396 ساعت 14:22 http://shadi-shadi.blogsky.com

نیامدن هم
اندازه ای دارد جانم
انتظارش بی مزه می شود
و آدمیزاد می ماند
با عشقی نخ نما شده
که دیگر
هیچ کجای دل
جایش نیست

#شیما_سبحانی


شادی پنج‌شنبه 7 دی‌ماه سال 1396 ساعت 14:24 http://shadi-shadi.blogsky.com

تا در دل من قرار کردے

دل را ز تو بی‌قرار دیدم

#_______مولانا


شادی پنج‌شنبه 7 دی‌ماه سال 1396 ساعت 14:25 http://shadi-shadi.blogsky.com

عشق
عجیب‌تر از آن است که
در یک زن خلاصه شود...

و زن
غریب‌تر از آن
که در یک عشق شناخته شود ؛


#افشین_یداللهی

هعی..‌‌..!!!!

شادی پنج‌شنبه 7 دی‌ماه سال 1396 ساعت 14:29 http://shadi-shadi.blogsky.com

خدا سایه پدرمادرو آق داداشاتو رو سرت نگه داره عزیزم تو گل دختر دوست داشتنی رو هم واسشون حفظ کنه

مرسسسسییییییی شادی تو و گل پسرات هم همینطوررررر

شادی شنبه 9 دی‌ماه سال 1396 ساعت 17:06 http://shadi-shadi.blogsky.com

منم دوست دارم یه دنیـــــــــــــــــــــــــــــــــــا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد