نه آبی نه خاکی ...

نه آبی نه خاکی ...

به آسمان که رسیدند رو به ما گفتند : زمین چقدر حقیر است آی خاکی ها...
نه آبی نه خاکی ...

نه آبی نه خاکی ...

به آسمان که رسیدند رو به ما گفتند : زمین چقدر حقیر است آی خاکی ها...

بابا و ماه

      

بسیار دوست دارم /

بابا و ماه را من /بابا شبیه ماه است /نورانی است و روشن/ وقت غروب خورشید /از آسمان زیبا /با ماه پا گذارد /شب ها به خانه بابا/ پرسیدم از پدر من /که نور ماه از چیست ؟/او در جواب من گفت :/ این نور از خودش نیست/ وقتی که نور خورشید /تابان  کند تن ماه /او هم زمین ما را /روشن کند ازین راه/ من مثل ماه هستم /خورشید هم شمایید/ نور من از شماهاست /چون هدیه ی خدایید !...

نظرات 1 + ارسال نظر
پیتبال چهارشنبه 8 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 16:10 http://KAHKESHON.BLOGFA.COM

سلام عشقم اون قد دوست دارم قد یه دنیا وبت هم خیلی باحاله به من هم سر بزن نظر بده به دوستات هم بگو
عزیزم عاشقتم
وبلاگ قشنگی داری
ببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببوس



سلام نانا !
ای بابا ! کاش اینو نگفته بودی ! ملیکا من زود تر می خواستم بگم دوستت دارم ! لینکت کردم به دوستامم می گم لینکت کنن !
بوووووووووووس
یادت رفته بود بگی : فررررررررررررررررررررررررت!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد